Vem har egentligen semester på semestern?

Måste börja med att tala om att anledningen till att det blir så sjukt många inlägg nu när jag är sjuk är för att jag ät så uttråkad och ensam att jag måste prata med någon, bloggen blir perfekt.

Efter mitt senaste inlägg om Åre och semster så började jag att kika på resa just dit i vinter med jordens härligaste tjejgäng och jag fick napp, schyst stugpris, läge och område. Så nu ser det faktiskt mcket ljusare ut vecka tre eller fyra blir det, då pågår ju ungdomsveckorna, skit kul! Då ska jag lapa sol i backen, mysa, åka skidor, festa och bara göra ingenting men vid en närmre eftertanke, vem tar det lungt på semestern? Kanske på solsemestern men skidsemestern är någonting helt annat. Här handlar allt om tid man ska upp i tid och de i mitt sällskap som tror att vi ska ha någon himla sovmorgon på semestern har helt fel jag ska leka diktator och slå i grytlocken klockan 7 så det hinns ut att åka, hade någon förväntat sig något annat är det bäst att ta med sig öronproppar. Har dessutom fått höra från Jess att hon minsann inte tänker åka några skidor men jo jo hon kommer att åka skidor, om det så blir det sista hon gör i livet! Ja men för att återgå till vad det här inlägget handlade om från början, på morgonen och dagen är det stressigt för att man ska ut i backen och njuta till max, när man kommer hem är det stressigt innan afterski och när man kommer hem runt 8-9 så somnar man eller så ska 6 tjejer duscha och alla ska hinna göra det innan nästa roligheter. Nej semester är bra men man åker inte på skidsemester för att slappna av har jag kommit fram till, iallafall inte jag (Jag säger som min pappa fullt ös medvetslös)

image274
Ses i Åre i januari! ;D

Kommentarer
Postat av: Jess

haha nej du, mig får du inte att åka skidor. då behöver jag ingen hemresa för jag kommer inte överleva ;)

2007-10-17 @ 21:46:26
URL: http://jesslj.blogg.se
Postat av: Desireé

Jag köpte den via blocket.se, ja den Ikea sålde.. Har själv letat efter den länge innan jag hitta den.

2007-10-17 @ 22:04:21
URL: http://sessandezzan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0