Wednesday

Onsdag morgon, jag mår tamme tusan inte ett dugg bättre, snarare tvärt om. Men jag, min hals & 38,5 graders febern tänker ändå göra ett försök och åker alltså till stan, går de inte så går de inte, då får jag väll bli hemma imorgon också. De värsta är hur svullen jag är i bihålorna, det gör så himla ont. Nej nu ska jag inte gnälla, det kommer bli skit kul idag tror jag.

Nu ska jag snart ringa charlie och störa honom lite, men han gillare! I helgen som jag faktiskt har börjat planera nu så ska jag vara med Adde iallafall, det är bestämt, inge festande för våran del, det ar vi lovat varandra! Jag har saknat adde, jag behöver ha honom att prata med ibland och när jag inte kan prata med honom blir jag galen. Nu ska vi skärpa oss, med start i helgen. Jag tänker inte tappa kontakten med en sån människa som andreas som jag verkligen behöver.

Nu ska jag äta något, göra mig i ordning & sen åka till stan, wish me luck (jag kommer inte stå framför kameran idag kan jag ju iallafall tala om) bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0