Ärtsoppa?

Jag har resfeber så det sjunger om det, imorgon bär det av Turkiet here I come. Känns dock som jag kommer sakna vissa människor himla mycket, jag är en sådan människa som verkligen saknar folk lätt och det går fort, men på något sätt tror jag det är possetivt. Ska iallafall leka med mina systrar en vecka nu och så även med mamma, det känns super duper skönt! Bort från allt som har med hösdeppiga Sverige att göra och bara skämma bort mig själv med solk, bad, värme, avkoppling och slippa Nynäs för en sak jag kan konstatera är att man behöver komma bort härifrån ibland.

Idag när jag kom till skolan så fick jag låna en laddare och en film av mickis och av jessica fick jag låna en bok "The truth about diamonds" av Nicole Richie, den verkar spännande. Läste också imorse en text i Nynäsposten, visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Att 91orna på våran skola var som ärtsoppa, en himla konstig jämnförelse förstod inte samhanhanget riktigt något om att dem luktade illa och alla var fjortisar och högljudda stod det också. Det var verkligen att dra alla över en kant jag blev lite irriterad främst för det bara var ett år sen dem själva gick i ettan och sen det faktum att dem får det att verka som alla tvåor tycker det om dem? Så är det verkligen inte, den åsikten är deras, absolut inte min. Men jag antar att det var deras åsikt dock ett lite klumpigt sätt att framföra något på, but hey that's just my opinion, men som Elsa sa "ta det med en nypa salt"

Idag ska jag iallafall packa klart min väska och sen ska jag städa hela huset, sen bege mig mot Sorunda för jag ska spendera den sista kvällen i Sverige på en vecka med Charlie, kan inte bli bättre. Nu måste jag börja göra det jag ska jag vill ha så mycket tid som möjligt med Charlie. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0