Day dreamer

Ännu mera dator, samhällskunskap! Jag gör ingen nytta alls, jag behöver verkligen plugga men jag kan inte, kan bara koncentrera mig på en massa annat jag måste göra och så dagdrömmer jag ju, jag är jordens dagdrömmare en typisk sådan, jag kan bara drömma mig bort och tänka på något helt annat när jag inte borde, det är väldigt sällan jag verkligen bara kan sitta och tänka på det jag borde. Nu ska jag iallfall försöka koncentrera mig på att jobba med Winnerbäck, The Veronicas, Rihanna, Justin & liknande musik i hörlurarna, facbook får faktiskt också vara öppet, tyvärr det har blivity ett beroende.
Puss

Kommentarer
Postat av: larssson

vad är det roliga med facebook?? jag kan inte förstå det....

2007-09-18 @ 10:22:26
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0