Friday with friends

Fredag, älskar fredagar. Finns ingen känsla som känslan över att man har en hel helg framför sig med roliga saker att göra. Ikväll ska jag då till Tamara på lite mys kväll, lite senare ikväll/inatt så kommer Christoffer och hämtar oss så vi inte behöver sova kvar, det är jag hur glad som helst över! Christoffer är snäll han & Sara med som frågade om vi ville åka med <3. Vet inte vart jag ska sova igår hade jag en plan på att det skulle bli hemma i min egen säng men det kommer inte bli så det vet jag, inget mig imot :D

Mitt rum som jag städade häromdagen är mega stökigt igen men sak samma jag tänker inte bry mig, innan jag åker till ishallen och möter adde ska jag dock plocka undan lite så min far inte blir ursinnig, ska också packa min väska (Min Friis and Company, som borde ses som mitt hem som flyttar runt), ska även duscha och göra mig i ordning & nu ser jag att klockan redan är fyra, jag måste lägga  i en högre växel.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0