Friday

Äntligen, welcome friday! Veckorna springer förbi och idag är det redan fredag som sagt, skönt. Välbehövlig helg med plugg och annat skojj. Kom hem från Sorunda för en stund sen, missade bussen och fick vänta i kylan och ösregnet mer än en halvtimma, perfekta slutet på en redan allt för perfekt dag. Ikväll ska jag bara mysa med mickis, helt perfekt fredagkväll. Ska faktiskt snart möta henne på bussen eftersom hon varit i stan och dansat.

Imorgon lördag vet jag inte vad jag ska göra, hade räknat med att Charlie skulle sova här men nu verkar det inte bli så och då vet jag inte. Hoppas jag träffar honom ändå, känns som om tiden inte räcker till och snart är det ju Turkiet. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0