Mean Girls måndag

Måndag och jag är extremt trött. Hade världens slappaste dag, en mega lång håltimma som gjorde att jag och mic bänkade oss i teknikarnas soffor och satt där praktiskt taget hela håltimman, förutom när jag busade med sara och skrev kärleksbrev till andreas. Kom nu precis hem från Farsta, följde med mamma. Alva skulle till doktorn i hanninge och efter det åkte vi vidare till Farsta. Jag köpte ett par stövlar, en klänning, en tröja och en foundation och nu får det nästan vara färdig shoppat fram till turkiet. Inte så lång tid kvar nu.. jag längtar efter en vecka med bara slappande.  Ikväll ska jag till Jessica, det är tjejkväll, på en måndag men det kan behövas! Ska titta lite på mean girls tror jag, eftersom det är den ultimata tjejfilmen förövrigt ska vi njuta av varandras sällskap.

Imorgon är det tisdag, jag har hål i mitt schema varannan lektion imorgon eftersom treorna är i Polen har det blivit så, annars är tisdagarna ett helvete. Hoppas jag hinner träffa charlie imorgon, bara för han är världens bästa.

Nu ska jag äta Pasta med kyckling grejjs och duscha, ska även visa syster dagens inköp, hon gillar det och jag älskar det. Puss 


Kommentarer
Postat av: tamaris

oj, upptäckte att jag har samma bild som dig i min blogg. Såg det nu, så du inte tror att jag
bajtar dig sötnos :P
<3

2007-09-10 @ 22:04:52
URL: http://tamaras.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0