Noll koll onsdag

Ville fika med Linda och några efter skolan men det blev inte så jag har massor att göra känns det som men ändå ingenting. Det skulle vara lättare om jag förstod vad det är för frågor som ska göras på svenskan eller aa om någon i min klass förstod det. Hade bara en lektion idag, foto. Fick framkalla och jag tror bildenra blev bra det såg iallafall ut så på negativen eftersom det var det längsta vi kom, foto är den roligaste kursen, utan tvekan. Har en del andra saker jag måste ta mig genom;


? Rensa garderoben på ej användbara kläder (för min del) och saker jag är trött på eftersom jag är i desperat behov av plats och så får jag pengar av mamma för det.

? Hitta en ny mobiltelefon

? Ny Digital kamera, eftersom jag behöver en egen som är bra, helst innan Turkiet.

? Powerwalk? Men just nu regnar det..

? & sist såklart Idol.

& när vi ändå pratar om Turkiet, bara en vecka och lite till kvar. Innan dess ska pappa hinna åka till Kroatien också, betyder två veckor utan honom, vet inte hur det ska gå jag är ju pappas flicka! Dessutom är jag en hemma gris, men semester är underbart så!


T U R K I E T 22/9 - 29/9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0