Plugg

Jag kan inte fokusera mig, jag tänker bara hela tiden på alla dem saker jag måste hinna göra när jag pluggar på en uppgift och stressar upp mig, vilket resulterar i att jag inte kan koncentrera mig på något alls. Nu har jag ioförsig tagit idol paus men det känns inte som jag är värd det. Nej usch jag är nog en av jordens sämsta pluggare men jag har aldrig varit det förut? Det kanske är den där höstdepritionen som vi pratade om idag i skolan som kommer krypandes, lite konstigt ioförsig min deprision kommer på vintern, då orkar jag aldrig med någonting, men det ska jag inte tänka på nu.

En skolvecka kvar sen är det Turkiet, keep ut the work!


Kommentarer
Postat av: mickis

samma problem här, hur ska vi hinna?

2007-09-13 @ 21:06:24
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0