Strand & Pool potatisen

Okej jag e numera en riktig valross, antagligen storre en nagonsin kanns det som. Turkiet e jatte bra men nu borjar jag langta hem lite, jag e forslappad och det borjar ga mig pa nerverna. Jag kommer aka hit igen men da med vanner for oj vilka party places de finns. Jag saknar ocksa vannerna lite men men det e sant man far sta ut med.

Vi har mest legat vid poolen for smabarnens skulld och jag och syster har rejsat sa mycket vattenkana att jag borjar fa ont i arslet och ryggen, tur att det bara e tva ak dagar kvar. Jag ha r iallafall jobbat lite pa brannan tror den e lite battre iallafall. Imorgon ska jag forslappa annu mer och lika sa dagen efter det.

Idag ville en kille spendera hela sitt liv med mig; han har folj efter mig hela veckan och har om dagen ville en kille salja hasch till mig sa med andra ord skulle jag kunna komma hem med bade hasch och ny kille men tur att min e den basta och jag inte vill byta ut honom och att hasch inte lockar det minsta.

Om nagon undrar vad vi gor har nere utom att bara sola sa e svaret eta. De e de enda vi gor; men jag gillare! Dock lar inte min kropp gilla det, ner jag kommer hem ler jag vega mycket och se for taskig ut men jag bjuder pa de!
Dock e det mesta vatska i form av frtukt for jag antar att det snart sprutar melon ur mina oron.

Nu ska jag sluta iallafall ses om nagra dagar alla, saknar er speciellt tjejerna, charlie, mormor och pappa!!

Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Jess

jag saknar dig älskade vän <3

2007-09-26 @ 22:12:38
URL: http://jesslj.blogg.se
Postat av: mickis

fan du skulle provat haschet ju! ;)

2007-09-27 @ 15:49:49
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0