Text kommunikation

Jag har textkommunikation med Sara & Tamara just nu, vi sitter i datorsalen och blev precis kalra med en uppgift som enligt Mia-Lena brukar ta jätte lång tid men vi blev kalra snabbt så nu fick vi en ny som verkar lite små krånglig, men det är väll bara köra. Efter skolan ska jag åka hem till Charlie och titta på fotboll GO BAJEN! känns som om jag kommer få familjen Westin mot mig, tur dock att det inte är Djurgården. Försökte tjata på Adde jätte länge att han skulle vänta på mig och åka fyra bussen men det värkade han inte riktigt gå med på.

Nu måste jag jobba, vi har fått ny uppgift den andra skulle hon gå igenom imorgon. Ska göra en intervju med en person här inne (en intressant sådan) och sedan ska det bli som ett slags personporträtt, undra vem som ska bli mitt offer, Elsa, Sara eller Tamara. Hmm... bäst jag börjar klura.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ta mig ta mig :D haha
nää, men det var en mysig t&k med dig sötnos <3

2007-09-03 @ 16:22:18
URL: http://sepesara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0