To sleep or not to sleep

Filmkväll med Mic; Mötte henne på bussen, vi åkte hem till henne hon åt pizza jag drack pepsi, mic tog en dusch och jag satte på en film, åt lite glass och så tittade vi på den tillsammans, "She's the man" såg vi, jag har sett den förut men jag kommer inte ihåg att jag tyckte att den var så rolig att jag var tvungen att skratta nästan oavbrutet. Riktigt rolig film, halv sov dock sista minuterna men men. Tog sen en snabb promenad hem och försökte ringa så många samtal som möjlit för att slippa gå den långa mörka vägen hem ensam, ringde charlie och adde, till adde hade jag bara varningar att dela ut! Föresten var det jätte blåsigt och kallt ute, jag hade till och med mössa, ska bli skönt att komma bort från höst Sverige. Nu ska jag snart masa mig till sängs tror jag men jag kan inte bestämma mig om jag orkar det eller om det är värt att sitta kvar här en stund till, aja vi får se! Imorgon ska jag iallafall städa, handla mat till min ensam hemma vecka, tvätta och bara slappa. Puss & Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0