Turkiet 22/9 - 29/9

Nu stängde jag väskan jag är färdig. Jag ska duscha snart och äta svensk husmanskost som sista sak innan jag lämnar Sverige för en vecka. Det ska bli såå skönt men just nu är jag negativ och nervös eftersom jag hatar att flyga, det är det värsta jag vet. Så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till såhär timmarna innan, eller idag har det varit hela dagen faktiskt men jag försökte hålla mig lugn för att Charlie inte skulle se mig som knäpp. Jag har iallafall fått stesolid som är extremt starka lugnande tabletter vilket jag alltid får, det brukar underlätta flygningen lite men det är jobbigt med dem för man blir extremt slut i hela kroppen flera timmar efter.

Nej nu ska jag ta tag i det sista, sen bär det av. Hade velat åka imorgon egentligen eftersom det står festligehter på schemat idag för alla andra men jag tror det kommer bli underbart. Puss & Kram ha det så bra!

OBS! Mickis jag förväntar mig ett liknande kärleksbrev som du fick av mig efter Grekland!

Bye bye hörs om en vecka kanske tidigare det beror på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig massor <3

2007-09-24 @ 11:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0