En shopoholics bekännelse

Jag skäms över hur mycket kläder, skor och väskor jag har ibland. Inte för att jag inte är stolt över det jag har men det är bara att hälften av kläderna är saker som jag aldrig använt, inte kommer använda och sånt jag använder någon enstaka gång. Jag har ett rum fullt med kläder, det svämmar över... Jag har en hel skohylla längs med hela dörren som inte rymmer eller håller för fler skor nu, dessutom lider jag av brist på plats och brist på ordning någon hjälp mig att bli organiserad, jag vet inte vart jag ska ta mig till snart!

Det känns som om min New York väska kommer att svämma över av grejjer den också när jag kommer därifrån och jag måste nog ränsa för att få plats med allt..

Nu ska jag läsa en Shopoholics bekännelse av Sophie Kinsella det kan jag verkligen behöva.. den har legat på bordet nu ett tag men jag har inte vågat men nu ska jag ta tag i det, oh lord.




Min Garderob hade gärna fått se ut så här om innehållet följde med det vill säga.. önska kan man ju alltid göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0