Sunny day

Idag är det bara hur underbart härligt väder som hellst ute, just nu sitter jag ute på framsidan med ryggen lutad mot väggen och bara njuter. Hellst skulle jag hämta en bok och sitta här hela dagen, men så skönt ska jag inte ha det. Ska istället snart åka tillbaka till skolan och ha idrott och sen media kommunikation innan jag ska bege mig hemmåt för att plugga, dagen idag ser alltså ut precis som alla andra dagar, jag börjar bli van nu.

Jag har så förbannat mycket som ska hinnas med innan skolan slutar och faktum är att jag börjar känna mig rejält stressad nu, men sånt är livet, face it.

image474

Nej nu är det dags att byta om och börja röra sig tillbaka, håltimmarna är slut nu, back to school. Bye!

Kommentarer
Postat av: m

Ja, nog är de underbart alltid :) Ja stessen är på väg i mitt huvud med. Ja en mysig dag me pluggböckerna i högsta hugg! ;D tjo på livet!

2008-04-15 @ 15:45:48
URL: http://gurkburken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0