What friends are for

Den här vintern har nog varit den värsta i hela mitt liv. Inte pågrund av att jag själv mått dåligt för det har jag absolut inte gjort i år, tillskillnad från tidigare vintrar då jag velat gräva ner mig i ett hål och täcka över det med snö. Nej det här året är det mina nära och kära som fått kämpa och jag som försökt hindra dem från att gräva det där hålet. Men jag gör det för dem, jag älskar dem, det är inte så jag menar, jag menar bara att allt kommer på samma gång. Så många brustna hjärtan, så mycket tårar, så många diskussioner, så mycket gräl, så mycket deprission så mycket av den där brinnande smärtan inombords, jag lider av att se mina nära må såhär. 

Tjejer, ni vet vilka ni är och ni är underbara. För er är det inte slut, ni är vackra, unga, underbara, talangfulla, begåvade tjejer i er bästa ålder, livet har precis börjat. Tiden läker alla sår, det kommer att bli bättre och det vet ni, tillsammans klarar vi allt. För vad vi än har förlorat, vad vi än har funnit på vägen som inte fungerat & vilka sjuka val vi tycker att vi har gjort så har vi varandra tjejer och så länge som vi har varandra kan vi gå genom eld och vatten, det vet jag.

Nu tar vi nya tag, kom vår kom och ta sommaren med dig, det är vi alla värda.



Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for
In good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for

Kommentarer
Postat av: tamara

...ååh, jag tycker om dig vännen!

2008-04-10 @ 00:16:00
URL: http://tamaras.webblogg.se
Postat av: mickis

sommaren har aldrig varit mer välbehövd :)

2008-04-10 @ 20:50:30
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0