Don't worry be happy

Jag mår tajkon, jag är så förkyld att jag inte vet vart jag ska ta vägen, det har bara slagit till över natten och känns i hela huvudet, halsen och näsan. Dock har jag lite svårt när det gäller huvudvärken och avgöra om det är förkylningen eller går kvällen som gör sig påmind?

Kvällen i går var en helt fantastiskt kul och mysig kväll. Vi åt kräftor, pajer, chokladfondu och en massa annat gott. Vi drack gott och sprang runt och gjorde oss i ordning tillsammans, är inte det de bästa som finns?

Hos Andreas var det väldigt trevligt, väldigt trevligt folk. Johan och Marcus är mina idoler från igår, vatten istället för alkohol inför match, ni är stört sköna och johan är alltid bäst att ha på fest, vad skulle jag göra utan honom när det kommer till bra fest sällskap.

Trots att vi startade hela dagen med champagne fruskost så vart inte ens telegrafen speciellt kul, vi dansade en hel del men sen vart det hemgång för några av oss runt 02.15. Idag ska jag sova, sen ska vi ha middag hemma, mysigt hoppas förkylningen lägger sig lite, later.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tajkon?

2008-09-01 @ 18:49:22
URL: http://rebcca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0