Min dag

Idag har jag värmt upp inför Grekland med den perfekta salladen, grek sallad med världens godaste tomater och min favorit feta ost från skotten, jag hade dessutom på tesans salladsdressing med örter som jag hittade i skåpet, det blev underbart. Om lite mer än en vecka är jag där och gud vad bra vi kommer ha det.

Jag har suttit och ätit salladen, gjort övnings prov på datorn och kollat på Oprah som idag hade Miley Cyrus (?) på besök. Jag har hört hennes namn i flera sammanhang men aldrig fattat hur stor hon är där borta. Hon är sexton år och fenomenet Miley jämförs med Beatles, det verkar helt sjukt.

Jag har en påse med kläder här som jag ska ta bussen till centrum och lämna, jag måste göra mig av med dem, de finns ingen plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0