Rhodos last night

Mickis har oroninflamation och feber, jag har en feting blasa under foten fran mina flipflops som gor att jag inte kan ga. Vi skulle gatt ut idag men mickis och jag har helsat pa Grek Doktorn som konstaterade att en - tva cocktails var nog for mikaela ikvall och sen inget mer pa hela veckan, sa vi sket i det man kan vall for fan inte festa pa tva cocktalis?

Istallet at vi iteliensk mat sa vi blev dundermatta och nu sitter vi har med alla sjukdomar och elende. Vi ska snart ga upp och packa ihop vara rhodosliv tillbka till verkligheten i morgon natt. Vi ar dock inte sa sakra pa om vi vill hem langre, vad fan har hant med skolan? Projektarbete, Bryssel, nya larare jag fattar ingenting, HJALP MIG! MIGU has gone mad?

Det blir krig nar vi anlander pa tisdag, var sa sakra.

Jag saknar min bulan, valdigt, valdigt mycket, I love you morest ;D eller hur ar det babe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0