Jul tankar

Jag förstår ingenting jag har ingen julkänsla alls, det känns absolut inte som att det är jul om en dag.. när ska jag börja känna stämmingen? Imorgon hoppas jag, jag behöver nämnligen inte jobba så jag hoppas kunna vara hemma här och stöka hela dagen, dricka lite glögg och lyssna på en massa jul musik, fixa det sista med mina klappar, granen, mysa hel kvällen och sen är det julafton, jag hoppas verkligen, verkligen den kommer, men den här julen har verkligen inte varit som tidigare jular, jag brukar ju älska julen, vad hände?

Jag ska sova nu, dagen imorgon blir en lång dag men jag ska sova ut, tack och lov att jag inte behöver jobba och att jag är klar med alla mina klappar, natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0