sail away with me honey

Jag är helt slutkörd varje dag, det spelar ingen roll hur många timmar jag sover, om jag inte sover alls, om jag har planerat varje sekund eller slappar i soffan jag är lika trött ändå.. Jag har kronisk huvudvärk, mamma säger att det beror på att jag är dålig med att äta och dricka regelbundet, antar att jag får börja bli mer som elsa som dricket vatten all the time.

Just nu är jag ute på klänningsjakt på nätet. Henriks pappa fyller snart femtio och jag behöver en klänning, men jag hittar inte någon jag kan tänka mig att ha på mig, vill ha den svart och tislös, kanske så jag även kan ha den på nyårsafton, men det är välidigt tomt på snygga svarta klänningar överallt just nu.

Funderar också på att köpa mig en tidig julklapp till mig själv ett par bruna uggs från Ugg. Har länge velat ha ett par bruna nu då mina sand färgade Shepard uggs är totalt förstörda så nu funderar jag på att slå till då jag jobbade extra hårt den här månaden och snart är helt klar med mina klappar! Puss.


Kommentarer
Postat av: els

vatten fo life!

2008-12-08 @ 16:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0