The one who stole christmas

Jag funderar på om jag ska börja skriva dagbok nu vid årsskiftet. Ni vet skriva några rader varje dag i en söt liten bok med lås, skriva precis vad jag vill, även de mest ointressanta dagar för att sedan kunna gå tillbaka och förstå hur stark jag faktiskt är ibland, det ska nog bli min nya grej, en blogg kan aldrig bli en dagbok, aldrig någonsin.

Jag har tittat på Grinchen ikväll och ätit räkor, mumsigt som tusan. Tamara är Grinchen, hon hatar julen. Jag är den lilla söta flickan Cindy Lou som försöker rädda julen och  få Grinchen (tamara) att älska julen. Det är svårt, hon har ingen julstämmningen, ingen julpynt och ingen advensljusstake, det blir hårt. Jag funderar på att gå hem med en stjärna till henne imorgon för att lätta upp julstämmningen lite, ge henne ett litet julhopp om hennes julmirakel? <3

Jag ska se sex and the city sen försöka sova.. att sova fem timmar på eftermiddagen var nog inte det smartaste. God natt!


Kommentarer
Postat av: Els

du är allt en bra vän du :)

2008-12-19 @ 13:11:23
Postat av: Tamara a.ka. Grinchen

Hahah, du är bra söt du :D <3 juldan snaaaart!

2008-12-23 @ 17:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0