inlägg som skulle kommit in igår kväll

Idag var en bra dag. Nu på kvällen har jag varit i ishallen och tittar på Nynäshamns A-lag. Min vän Johan gjorde debut i a-laget och var hur duktig som hellst, han blev dessutom utsedd till matchens lirare, inte illa pinkat alls, världens bästa Johan.

Nu tittar jag på Titanic och läser nya Cosmopolitan. Jag älskar Titanic den är så fruktansvärt vacker, det är mina absoluta favorit kärleksfilm tillsammans med Bod Guard, The Notebook och Love actually, det är så underbart med sånna filmer, jag gråter tills det knappt finns några tårar kvar till sånna filmer, speciellt Titanic, det är verkligen äkta kärlek. 
 
För övrigt går jag i skolan två dagar till, på fredag är det avslutning men då ska jag med största sannolikhet jobba, vilket jag ska göra lördag, söndag, måndag och tisdag också i Forum Nacka. På lördag blir det förhoppningsvis en massa julmys hela kvällen och natten med mina favorit tjejer.

Kommentarer
Postat av: Erica,

Haha minns du när vi skulle åka till Gotland? vi var ganska små men jag skulle följa med dig, och hum, din pappa tror jag :P För att tiden skulle gå innan vi skulle till båten skulle du och jag kolla på den längsta filmen vi kunde hitta, och det var Titanic,





sedan trodde vi gotlandsbåten skulle sjunka:P

2008-12-20 @ 19:25:34
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0