Where are you?

Från igår kväll...

Jag vet inte vart någon av mina vänner är ikväll och vart dem varit idag, nu är det för sent att höra av sig bara för att fråga vad dem gör.. jag tänker inte bli nervös över det faktum att jag inte pratat med någon av er på hela dagen MEN VART HÅLLER NI HUS!?!? Oh boy jag måste gå till botten med det här imorgon, tomten kan ha kommit tidigt i år och tatt dem för att ge bort dem till någon annan, det får inte ha hänt!

Nu loggade jessica in på msn TACK GUD (och tomten) för det!!
Hon försvann like fort, gaaah vart är ni?


Sänd mig ett sms när ni ser detta så jag inte behöver oroa mig, det är ju snart jul och allt!

Kommentarer
Postat av: mickis

tänk för att jag skickade sms under dagen men inte fan svarade du ;)

2008-12-23 @ 21:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0