Allt ordnar upp sig

Vi har en resa inplanerad och jag har ett jobb tre dagar på sportlovet, det känns bara hur skönt som hellst just nu har jag verkligen en hel del på gång.

Efter skolan idag låg jag och sov, sen åkte vi till Länna. Jag bytte en tröja och köpte en till, köpte et par Björn Borg trosor och sen så fick jag tre dvd boxar, helt underbart! Oc 4, One three hill 1 och Ugly Betty 1, jag har ju lite att göra ett tag.

Nu ska jag efter det här avsnittet av OC hoppa in i duschen och fixa min utväxt, den är inte så charmerande! Imorgon så ska min klass till stan, jippie. Vi ska gå på två olika historia museer med min väldigt charmerande historia lärare jag tror att jag tar livet av mig. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0