Great

Igår var jag med challan i stan, åkte redan med nio tåget. Shoppade lite i stan och letade preent, no sucess. Åkte sen till Farsta och handlade lite mer kom hem med, 3 par skor, ett par jeans, ett par legging, ett hårband, strumpor och en tischa.

Efter stan gick jag hem till mamma hjälpte henne med massa grejjer inför idag blandannat gjorde jag smörgåstårta, helt underbart. Sen åkte jag vidare till Charlie där emma, stina, sandro, suppe, gaby, adde och charlie var, vi kollade på VH1, lekte lite, spelade poker och bara låg i soffan och pratade det var jätte trevligt, sen fick emma ch jag skjuts hem och hm jag slocknade direkt.

Nu idag är det fullt ös, jag ska snart hoppain i duschen och sen ska jag hem till mamma runt halv tre för dit kommer mina 25 gäster runt klockan tre, det blir kalas så det står härliga till. Så nu får jag sätta fart, ikväll blir det festligheter, åh vilken great lördag.

Kommentarer
Postat av: Tamara

Gabbi!!! :D inte y ;P

2008-02-03 @ 00:28:13
URL: http://tamaras.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0