Pink baby

Igår firade vi som sagt min födelsedag med släkten, vi åt smörgåstårta, pajjer, glass m.m. Jag åt i tre olika omgångar eftesom inte alla kom samtidigt, det kändes som det skulle spruta smörgåstårta ur öronen på mig. Men tårtan var god så jag är ritkigt stolt över vilket bra arbete vi gjorde stressade till max i fredags kväll.

Jag fick hur fina saker som helst dock var det mest pengar men jag fick också en hel del smycken, presentkort, en bok, fotoalbum, tavla och så fick jag min nya bebis, min rosa digitalkamera, den är helt underbar har alla funktioner jag någonsin önskat mig och den passar så bra i min hand åh jag älskar den.

image408


Efter att det kommit och gått folk i över 4 timamr så hade jag druckit en hel del champagne och jag skulle ljuga om jag sa att det inte blev för mycket för mig för när vi senare skulle dra oss vidare, jag, linda mickis och bulan så var jag nog fan full. Vi fick iallafall skjuts till Willys köpte powerking, popcorn och ostbågar. Åkt ehem till bulan drack lite mer och sen kom det hit en hel del folk, 20 pers kanske. Vi spelade kort, pratade, dansade och körde singstar till typ halv tre då jag, mickis, sara, marie, bulan, joel och hultan gick hem till min mamma och hämtade bulans bil som joel kunde skjutsa oss till fyrkanten i eftersom han inte druckit. Vi fick åka i omgångar, tjejerna först. När vi kom till fyrkanten köpte jag och mickis en varsin 150g hamburger meny och talade väldigt tydligt om för killarna bakom oss att vi minsann hade kläder på oss under, de kände sig genast lättade.

Efter det sa vi hejdå till marie och sara och drog hem och åt våra menyer tillsammans med bulan och hultan som åt pizza, sen låg vi i soffan en stund snackade skit och sen åkte mickis, joel och hultan hem.

Imorse vaknade jag med världens stökigaste hus och hur mycket som hellst att göra + i kanten dock för att jag inte mår det minsta dåligt idag trots att jag var full mellan 17.00 - 03.00. Bye!

Kommentarer
Postat av: mickis

hahahaha var ju tvungen att informera att vi faktiskt hade kläder! dom såg ju så oroliga ut!!! :D

2008-02-03 @ 15:59:50
URL: http://visions.blogg.se
Postat av: Matilda

Grattis på födelsedagen!

2008-02-04 @ 15:49:34
URL: http://mattieblanchard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0