Cleaning

måndag, första vardagen på fem veckor som jag inte brygger kaffe vid den här tiden, det är så skönt. Dock ringde det från jobbet halv nio i morse, de frågade om en massa saker och halv sovandes svarade jag, hoppas det blev rätt.

Idag är en typisk hemma dag.. Jag sitter i vardagsrummet och kollar på tv. Igår var jag fruktansvärt arg för henrik var tvungen att jobba idag trots att han har semester för att hans bror klantat till det.. Jag var bitter eftersom vi knappt varit på fem veckor. Jag ska iallafall städa köket idag, göra min pojkvän en björn tjänst, det är verkligen dags för stor städning och eftersom vädret inte tillåter så mycket annat än inne dag så kan jag faktiskt städa, idag igen.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

rykterna säger att det var folk som fått semester tidigare av chefen än vad man hade valt...

2008-08-02 @ 22:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0