It feels like a broken heart in a thousand pieces

I lördags efter en sen kväll på Freja då jag vandrade gatorna hem med mina kära vänner så slog jag mitt svarta Marc Jacobs armband från New York i tusen delar.. Jessica tyckte jag skulle plocka upp små delarna men efter för många cider så brydde jag mig inte och gick vidare, sedan jag vaknade i söndags har jag varit förstörd.. Jag hade kunnat limma ihop det, bara för att titta på det.. Nu tröst fönster shoppar jag, tänk om man kunde få allt fint.


Klänning; Forever 21
Tröja; Lareodute
Skor; Steve Madden
Halsband; Marc Jacobs, min älskare
Armband; Ms Bijoux, Dsney Couture & Marc Jacobs

Kommentarer
Postat av: jess

told you so!

du skulle ha plockat me dig delarna ;)

2008-07-02 @ 16:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0