My new walk in closet

Just nu sitter jag i soffan framför en film och planerar min garderob. Jag bor ju hemma hos bulan numera, kanske inte officiellt men jag har inte sovit hemma på evigheter. Som alla vet så älskar jag kläder och skor och hemma hos pappa har jag fetaste walk in garderoben som jag älskar och nu har vi ett helt rum hemma hos henrik som står tomt, där inne är det kaous med bådas våra kläder, garderober, lådor, damm och allt.
 
Nu när allt är klart i övriga huset så ska vi bygga en liten enklare walk in closet och strukturera, så den här veckan handlar om att rensa, helgen till att handla och nästa vecka till att ordna nytt, jag är lycklig när jag får bestämma hur det ska se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0