Det här är jag

Vem är jag?

Jag älskar att busa och bråkas, jag gråter ofta.
Jag pratar hela tiden, jag svär mycket.
Jag skrattar högt och nästan jämt, ibland gör jag grisläten.
Jag är väldigt social och frammåt, jag är omöjlig att få tyst på.
Jag är envis, jag ger mig aldrig.
Jag bryter ofta ihop, jag tänker mycket.
Jag blir ofta full, jag älskar att pussas.
Jag ger väldigt mycket, jag får ibland väldigt lite tillbaka.
Jag är naiv, jag är ett glädje ämne.
Jag älskar skvaller, jag vill att alla ska tycka om mig.
Jag går ofta för långt, jag är bra på att städa upp problem.
Jag visar aldrig när jag är ledsen, jag låtsas som ingenting hänt.
Jag lever för de jag älskar, jag blir inte svartsjuk.

Jag är ärlig, jag är unik.
Jag är ung och dum & långt från perfekt.

Skrivet av någon som verkligen känner mig, tack <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0