helgen

Igår var det en riktigt trevlig kväll på Freja med en massa trevligt folk, det blev lite väl mycket cider, men det gjorde inte mig något. Kom hem till Carl där snällaste oliver lagade omelett till mig och mickis, halv två på natten, han var så snäll och söt.

Fick sällskap hem och somnade direkt efter det, var inte riktigt på humör.

Vaknade imorse solen sken gick upp och la mig på altanen, senare grillade vi korv och annat. Sen har jag badat hela dagen och legat i poolen. Ikväll ska jag vara med min underbaraste mickis, det kan inte bli ett bättre slut på veckan.. Om alla veckor var så här "kanon" bra så skulle livet vara en dans på rosor, eller inte alls.

Kommentarer
Postat av: mickis

jag älskar dig :)

2008-06-01 @ 17:56:40
URL: http://visions.blogg.se
Postat av: B

jag älskar henne mer :D

2008-06-02 @ 00:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0