Jess the mess goes illegal

Igår var kvällen galen! Massa skratt, prat, dricka och en galet bränd plankstek som jag förbannade mig över hela kvällen & sen så klart allas våran; stöveln/roboten.

Vi skulle bada pool men vissa var lite väl trötta på hemvägen och skulle varken få upp den eller ut den i går natt, pilla lite tutte var det enda han kunde!

& Just det allas våran lilla svärmorsdröm och ängel Jessica gjorde sin första olagliga sak igår och jag kan berätta hon var stolt och jag köpte ut åt henne, "Jag som inte är olaglig, nu har jag varit på krogen, när mina föräldrar var där, äsch."

Ikväll har vi kollat på en skum film och sen har vi suttit i soffan och kollat i en drinkbok hela kvällen och sagt "ooooh vad god"  till alla drinkar med rosa färg och "uuuuuusch" till alla färglösa, spela roll vad som är i lixom, vi ska ha poolparty med stil.

Det här inlägget är grymt flummigt, jag vet.. Men jag är bakfull och har kollat drinkbok hela kvällen med en av mina bästisar och jag är lost, godnatt jobbet väntar.


Kommentarer
Postat av: Jess

HAHA klockrent =D

2008-06-30 @ 01:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0