Lycka är..

Jag mår bra just nu, jag är inne i ett glatt stim. För första gången på riktigt länge mår jag riktigt bra och är glad, hoppas det varar lääääänge.

Just nu sitter jag på jobbet, jag ska snart gå ner och ta mig en kaffe och försöka vakna till liv för jag tror att jag vandrar omkring här som en sovande tilda just nu. När jag kommer hem från jobbet ska jag ta tag i städningen och sen ska jag och B åka till Hanninge, om jag har tur!

Har inte sovit så bra i natt, mickis ringde två och var full som en..aa.. en mickis! Sen skickade hon sms och hade sig, puss på dig. Ska jobba tre veckor till, sen är det slut, då ska jag bara göra ingenting på flera veckor, sen är det rhodos, gud så jag längtar.

På onsdag ska vi festa, det ska bli strålande sol, Frozen Strawberry darquinis here we come!

Kommentarer
Postat av: mickis

på sommarlovet finns inga vardagar! då får man ringa vilken tid på dygnet som helst ;)

2008-07-02 @ 23:43:58
URL: http://visions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0