Student tider

I förrgår var det skolavslutning, äntligen är tvåan helt slut & igår var det student dag i Nynäshamn, gymnasiet eleverna tog studenten. Först var jag uppe på utspringet, kramades med så många och sen kollade på flak åkandet innan jag åkte till Adde på studentmottagning och hade så himla trevlgt och åt otroligt god mat!

Senare på kvällen gick vi alla till Telegrafen och jag som inte kunnat gå på flera dagar tog på mig högklackat, idag kan jag inte gå igen, varför ska ingenting kännas när man druckit hur mycket som hellst utan komma dagen efter? Jag vart inte lång varig på Tellan, träffade dom jag ville innan jag åkte hem, jag var in pain.

Nu vaknade jag precis och ska ut och bada i poolen och sola, mys pys.

Om 9 dagar börjar jag jobba, sen är det sommarlov och sen börjar jag trean. Just det, trean. Sista året, bästa året. Gud vad jag ska ta till vara på det året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0