Life is like a rollercoaster

Jag vet inte vad jag ska säga längre, om jag ens ska säga något över huvud taget. Jag orkar inte mer, igår  var droppen för mig, jag orkar inte vara snäll och förstående längre, när det ändå är jag som är slagpåsen.

Vår vänskap är slut nu, jag hoppas du är nöjd. Jag vill inte se er mer, det dåliga humöret och alla tårar och klumpar i magen som ert problem har gett mig, det får vara slut på det nu, för igår sänkte det mig nästan. Jag har inte gjort något för att förtjäna det beteendet du visar mig, jag har inte gjort någonting för att förtjäna allt hat från dig, det är något mellan er men ändå är det jag som är problemet.   

När det gäller dig.. Du är feg. Det är inte jag som är problemet och du vet det innerst inne. Jag har aldrig tvingat dig att välja, men någon annan har gjort det. Glöm mig, jag trodde att jag betydde något för dig, men du visade mig igår när du lämnade mig gråtandes utanför ditt hus. Att jag hade fel. Jag kommer att sakna dig, men jag förtjänar inte det hon ger mig, jag är fan bättre än så. Du fann någon på vägen men förlorade någon annan. Jag kommer stå fast vid att jag egentligen inte vill det här men för er skull ger jag upp, det här är dagis nivå. Du har sjunkt i mina ögon, förlåt. Jag vill bara dig väl, du betyder något för mig.

Jag älskar dig du är en underbar vän, jag kommer sakna våra pratstunder som vi båda behöver ibland. Nu backar jag, hoppas du blir lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0