Good Charma

Jag måste förresten berätta om min underbara pojkvän. Inte nog med att hela han är så underbart go, han är också världens bästa, snällaste och generösaste människa. Jag har tittat på ett armband varje gång som vi varit i åre senaste tiden men jag har känt att det kostat för mycket för att jag ska förmå mig att köpa det men häromdagen var jag nära, men genomförde det aldrig. På kvällen dock låg där i mitt säte ett rosa paket från min älsklings butik 1420, med mitt underbaraste armband, det vackraste jag vet, tack älskling du är bäst.



"Good Charma" är trendigaste armbanden just nu och tanken är att de ska vara presenter där god karma åt livet och kärleken ska följa bäraren"

Jag har haft svårt att bestämma mig för vilket armband jag vill ha men nu fick jag ett med hjärtan, det gjorde mig glad. Inte nog med att jag fått det av B, nu kommer jag alltid tänka på honom när jag bär det.

(Har hört att Madonna har över 100 styck, lyllos henne!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0