Renovering

Hemma hos oss är det kaous, det ser verkligen ut som en arbetsplats. Det är mycket på gång just nu här hemma, hoppas resultat blir riktigt jävla bra för allt det här går jag inte igenom för ingenting. Det är en välda massa målande i vardagsrum, hall, garderober osv. I Sovrummet är det hel renovering, nytt golv, nya tapeter, allt nytt.

På lördag bär det av till Ikea, me love Ikea. Jag ska verkligen gå loss där inne på lördag, det kommer att bli så snyggt.

Idag köpte jag en plattång, ett skärp och jätte fina lådor som ser ut som gammaldags skolådor (runda med snören i som man bär) som man förvarar saker i, tre olika storlekar som man stället på varandra, skit tjusiga. Vi fick också en present, en ny platt tv som ska sitta i sovrummet, den kommer bli perfekt.

Det händer mycket just nu med andra ord så den här bloggen blir lidande men imorgon innan skolan ska jag ge er Paris bilder och fjäll bilder.

Gynning, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0