Skärtorsdag

Idag är det torsdag, skär torsdag. Inga påskärringar har varit här trots att jag laddat upp med godis, det var nästan så att jag tänkte gå upp till B:s mamma och sitta där till de knacka på för att få ge dom något för jag har hört att dom varit där men nej jag orkade inte, nu får jag godiset själv.

Efter att jag redovisat på histrian idag så fick jag skjuts hem för att kissa och sen åkte vi på stan. Startade med Expert, B köpte en tv, en mobil, en digital box och ett litet fodral till min älskade mobil eftersom jag alltid gnäller om att den e flottig. När jag gjort mitt där inne gick jag till glasögon affären på ajkt efter solglasögon eftersom vi åker till fjällen söndag. Där sprang jag in i Emma och Adde, pratade lite med dom och hjälpte Adde välja bågar, han valde ett par han var skit snygg i, det kommer bli super snyggt vännen, lovar.

Efter det gick jag mot solglasögonen och jag testade hela sortimentet, Armani, Gucci, Yves, Marc Jacobs, Chloe mm i alla möjliga färger, storlekar och modeller. Jag föll sen för ett par helt underbara Dior. Dom är så himla tuffa och dom sitter som smäcken, så jag köpte dom. Så var man ganska så mycket pengar fattigare 3 dagar innan Åre, men lönen kommer ju på tisdag och jag trampade ju sönder mina gucci i Paris så what to do?

På eftermiddagen har jag städat lite och fixat med möbler och nu ska jag plocka lite till. Ikväll kommer mickis, vi ska ha Pyjamas Party! Påskgodis, film och sex and the city blir det, hon ska frissa till min lugg lite också.

Nu måste jag kila updates från Pyjamas partyt kommer, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0