varför finns de ens?

måndag idag, jag hatar måndagar, men vem tusan gör inte det?

Jag är hemma just nu, jag har slarvat så otroligt mycket med mitt spanska prov att jag skjutit på det hela tiden att jag nu sitter oh panik pluggar fram till tio innan jag åker till skolan, dessutom har jag jordens magverk så det känns inte som den här måndagen kunde börja så mycket bättre än den gjort.

Igår bokade vi en resa föresten till Åre, det känns konstigt att behöva boka varje gång man ska åka dit numera, förut har vi ju haft friheten att bara kunna åka upp och leva rövare på 300 kvm, men inte längre, det känns konstigt. Jag är iallfall glad att det blir av och den här gången så följer min dator + internet med för jag känner mig så otroligt isolerad när jag reser och inte är hemma ett helt lov för det blir;
sön - tors Åre
fre - sön Borlänge på hockey cup


Här bor vi vecka 13, come visit ;D

Åre blir nog en höjdare trevligt och glatt sällskap, sånt gillar vi. Nu ska jag plugga vidare, later.

Kommentarer
Postat av: sara

säg inte att du åker på min födelsedag ? :O

2008-03-10 @ 11:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0