yeah

Igår var det en himla hektisk dag men jag klarade den och landade hemma hos jessica runt klockan sex med mickis och henne. Några minuter senare kom Sara och gud vad brun hon var, jag blir så avundsjuk. Vi sminkade oss, fixade håret och bytte om och sen vid halv åtta tog vi bussen till Sorunda till Tamaras fest. Kvällen var trevlig ochd et blev lite mycket dricka för min del har jag fått höra i efterhand. Tog ett bussen hem därifrån och min underbara pojkvän hämtade mig vid bussen, sen slockande jag direkt hemma.

Idag gör jag ingenting, eller jag skulle behöva plugga spanska så jag måste väll göra det snart fast jag inte orkar. Men först ska jag läsa VR och se på "The heartbreak kid"

Sms: "Kom och håll mig sällskap i ishallen bajs hjärna!"
Åh gosch change of plans vilken bra kompis jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0