I'm out of inspiration

Just nu håller jag på och gör väldigt många saker samtidigt. Jag tvättar, packar lite smått, skriver klart textkom arbete och försöker glömma det faktum att jag måste dedikera hela min morgon dag, kväll och natt åt det där förbannade matte nationella provet på torsdag och att jag senare samma dag måste ha skrivit en valfri text (artikel, kåseri, krönika, debatt m.m) och be någon sötnos lämna in åt mig på fredag till Mia, gud jag hatar de sista veckorna av skolan, varje år är det likadant.

Men jag ska verkligen försöka bli klar med text kom imorgon och ta tag i matten imorgon också, det vore så skönt att bara kunna koncentrera sig på vad som komma skall på torsdag. Imorgon har jag förresten Foto och ja den kursen är ju lite små, vad ska man säga? bökig.

Jag har en jätte lång sovmorgon imorgon egentligen men jag ska vara snäll och söt mot min kusin och hjälpa henne med hennes fotoarbete så för mig är det uppgång klockan nio, men vad gör man inte för de man tycker om.

Nu ska jag kolla igenom kvällens arbeten och sen så ska jag lägga dem på mitt minne och sova, det ska bli så skönt. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0