Min helg

God morgon (Om man nu kan säga det klockan två?), idag är det söndag och jag ska plugga tills det sprutar plugg ur öronen på mig, så kul ska jag ha det. 

Nej men förutom plugget så ska jag också titta på någon gosig film i det underbara höst vädret? Helgen har varit en skön och avslappnande helg, jag behöver det inför de närmaste veckorna, allt ligger ju i slut skedet nu och det känns så skönt, jag ser slutet på detta horibla år.

I fredags låg jag hemma och tittade på den spännande hockeyn och käkade godis med trevliga vänner.

Igår på dagen så var vi och köpte present till världens bästa svärmor, som fyllde år. Sen på eftermiddagen åt vi tårta och jag hjälpte Felicia att göra sig ordning inför ett tjej party hon skulle på med blomma i håret, fläta i luggen och fina kläder. Senare på kvällen åt vi födelsedags middag, allt var super gott.

Efter middagen såg vi hockeyn och spelade spelet "Absolut överrens eller som hund och katt" Vilket är mitt favorit spel, det roligaste jag vet. Sedan spelade vi "Kampen mellan man och kvinna" och killarn vann, sucks. 

När klockan började bli mer gick alla och la sig utom jag henkan och nettan. Vi satt och pratade länge och sedan gav henrik upp och gick hem. Själv kom jag i säng 5, då hade jag och nettan druckit klart vinet och hade inget mer att prata om på en stund iallafall.

Nu ska jag hoppa in i duschen, bye. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0