New York here I come

Nu är klockan kvart över elva och jag har verkligen varit igång precis hela dagen. Matte nationella imorse gick ju inte så jätte bra, kan jag väll inte påstå men men jag hoppas, jag kunde inte göra mer, det var så svårt. Efter skolan har det varit fullt ös medvetslös, jag har gjort saker precis hela dagen, bara tråkiga saker nästan dock.

Åkte hem och badade, packade och städade efter skolan sedan åkte jag till pappas jobb (ända stället jag kan koncentrera mig på att skriva) och satt och skrev på datorn, sen kom pappa och jag fick hjälp, vi fortsatte hemma med att göra klart det tillsammans och äta sen skjutsade han hem mig hit och sen dess har det varit fullt ös. Om 5 timmar är det uppgång igen, känns skönt att äntligen komma i väg till New York, fy vad ont i magen jag har och fy vad nervös och glad jag är.

Nu följer bloggen med till New York ett par dagar, Nevvan, here I come!! Ha det bra alla här hemma och håll ställningarna åt mig, puss och kram!

image483


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0