New York, New York

Gud det var så länge sedan jag skrev nu men ända sedan jag kom hem från New York har jag varit som en levande död människa, min kropp har inte alls fungerat och inte jag heller, det har varit hur tungt som helst. Hela jag har gått efter New York tid nu i 3 dagar (-6 tim) men nu börjar jag sakta återhämta mig och bli normal igen, skönt.

New York var iallafall helt underbart, jag är verkligen kär och vi pratar redan om när vi ska åka tillbaka. Linda var precis här och hämtade sina solglasögon (som jag varit så orolig för i tre dagar) men som faktiskt var riktigt snygga, Linda är iallafall jätte sugen nu och nu är det hon som tjatar på alla att dom ska åka med henne till Nevvan, hon skulle älska det. Vem vet kanske åker vi igen sen i höst? Det pratas faktiskt om det från både höger och vänster just nu!

Jag har iallafall bestämt mig för att flytta till New York efter gymnasiet. Jag ska dela en liten underbar våning i Greenvich village som jag ska dela med underbara vänner och gud vad jag längtar, ett år kvar.

Uppdaterar med lite bilder senare och kanske lite av min shopping, för gud vad vi handlat.
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0