29 dagar kvar

Nu är det mindre än en månad kvar till julafton och det känns grymt att kunna säga det! Av skolan återstår ungefär sjutton dagar, sen har jag klarat mig igenom halva tredje året på gymnasiet, vilket innebär att student kommer allt närmre, vad händer sen? Nej jag tänker fortsätta skjuta på tanken... gymnasiemässan gjorde mig iallafall inte klokare! Nu ser jag iallafall fram mot jul och allt som hör där till, i nyår blir det skidor och mys i Åre i vanlig ordning.

Idag är det redan tisdag. När jag kommer hem från skolan idag ska jag jobba lite med mitt muntliga tal i Svenska B och öva, öva, öva! Samma sak gäller imorgon fast då måste jag också plugga geografi. På torsdag ska jag baka pepparkakor och äta pizza med mina systrar och mamma, jag längtar. På fredag kommer Jess hem, det ska bli skönt att ha ungen hemma igen så allt går tillbaka till sin vanliga ordning! På lördag ska jag shoppa julklappar, lite grejer till mig själv, lite adventssaker och sen hem och fixa med allt, dricka lite glögg och äta lite lussebullar till och med, kanske blir det utgång... men jag är inte speciellt sugen.

Vilket ointressant inlägg nu ska jag göra något vettigt som att i vanlig ordning innan skolan på tisdagar titta på det nya avsnittet av The Hills, fierce!


Kommentarer
Postat av: Jess

inte fredag hjärtat, idag; lördag =)

<3

2008-11-29 @ 23:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0