En obekväm sanning

Jag är hemma från gotland kom hem igår efter en toppen helg. Vi har haft det jätte roligt och super mysigt jag älskar att umgås med tokstollarna och min förlängda familj. Det blev en väldigt intensiv helg med en massa massa hockey och såklart kalas! Iallfall så har jag sovit piss dåligt hela helgen, super obekväma sängar och sen har min hosta inte blivit bättre utan bara värre så kombinerat med det intensvia schemat är jag nu väldigt slut.

När jag kom hem idag hade jag därför bestämt mig för att gå och lägga mig och sova ända fram till morgondagen, ingenting annat jag behöver verkligen vila. Satt i skolan på förmiddagen och verkligen längtade hem till sängen. När jag kom hem öpnnade jag dörren och gick in.

Inne möttes jag av en massa ren tvätt? tvättad, struken och vikt.... jag förstod ingenting.. Gick in i badrummet och fick se ett tomt badrumsgolv och en tom tvättkorg.. EN TOM TVÄTTKORG!?!?!? Jag höll på att svimma, aldrig har korgen varit tömd.. var detta en gåva från ovan? Förstod sedan väldigt fort att namnet inte var Gud utan snarare Annette Palm som uträttat miraklet. Jag blev varm inombords, kikade in i sovrummet och garderobsrummet och insåg att det fanns en hel del annat som behövdes rensas och tvättas så jag insåg att det var lika bra att ta tag i det nu när Nettan ändå hjälp oss en bra bit på vägen.. Så mycket för att sova 1000 år blev det alltså inte, ALDRIG BLIR DET SOM MAN TÄNKT SIG (Idag blev det faktiskt bättre)

Ingen rast ingen ro, tvättis kallar, bye.
Måste jag poängtera att min pojkväns mamma är underbar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0