Första advent

Vem har sagt att söndagar inte kan vara mysiga de också? Det är ju trots allt fortfarande helg och idag är det ju första advent, 3 ljus till julafton.. nu väntar en månad full av mys och idag drar vi igång allt, jag och mina bästa tjejkompisar! Glögg kväll med en massa gottis hemma hos tamara i goda vänners lag det är så man borde spendera varje söndag!

Imorgon kommer en av mina bästaste vänner i hela världen hem till mig, det ska bli super duper mysigt att få ro om henne en stund, mickan pickan.

Nu ska jag börja göra mig i ordning och sen röra mig upp mot ishallen och titta på min pojkväns små hockyekillar när dom vinner över Mariefred.


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0