Jag har aldrig varit sämre på att blogga

Sen jag bloggade senast har det hänt en hel del.. marken är tillexempel täckt av ett vitt fint täcke så här lagom till första advent om en vecka. Ikväll ska det tydliogen bli storm och snö i massiva mängder över östra Sverige och värsta kommer det vara längs Roslagskusten där det kommer att blåsa över 25 m/s, det är i såna lägen man är glad att man bor i ett litet sött hsu vid vattnet längs med just Roslagskusten, ska jag skratta eller gråta?

Jag ska spendera dagen med att städa och skriva tal, väldigt roligt. Just det i fredags fyllde min vän emma år och hade en väldigt mysig, trevlig och rolig arton års fest, tack för kvällen gumman och grattis igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0