måndag

Jag är som ni kanske förstått hemma idag, det är så konstigt, jag är inte speciellt trött i kroppen och har ingen feber men jag har så ont i halsen att det är fruktansvärt jobbigt att prata, tugga och svälja dessutom kan jag knappt röra huvudet nedåt utan att ha en pöl av snor under mig. Jag har egentligen inte alls tid till att vara hemma och inte lust heller för den delen men pappa tycker inte skolan är så smart, vad ska jag göra där när jag knappt kan prata?

Jag har en fullspäckad vecka framför mig. Imorgon ska jag spendera några timmar med My:s valp eftersom jag ändå är hemma och hon behöver hundvakt så kan den lika gärna vara hos mig några timmar. På onsdag har jag körlektion, ska på museum och sen ska jag och mina projektarbets kamrater intevjua Jan Helin som är chefsredaktör på aftonbladet, spännande. På torsdag har jag ett matte prov och på fredag ska jag faktiskt åka till Gotland.

later.

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA

ja det är roligt, men just et här var skit svårt.. :S

2008-11-03 @ 17:00:43
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: mickis

ska jag också på museum?

2008-11-03 @ 21:08:55
URL: http://visions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0